Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Domates Kurusu

Ben gibi başka biri daha yoktur kuruttuğu domateslere bile bakıp mutlu olan :) Fotoğrafta biraz siyah gibi görünseler de tam orjinal rengin de kurudu domateslerim. Bizim memleketin yazları kuru geçtiği için kurutma yapmak zor değil.Kalın yuvarlak dilimlediğim domatesleri altını hafifçe yağladığım tepsiye dizdim.hafifte tuz serptim.İlk günün sonunda üst kısımları kurumaya başlayınca hepsini erinmeden:) teker teker çevirdim. ki yapışma ihtimali tamamen ortadan kalksın diye.Sonrasında da 3 gün için de tamamen kurudu. kıl  biberi,dolmalık biber,kırmızı b,iber,ve patlıcanda kuruttum ama fotoğraflarını çekmedim daha :)
ve hatta 4,5 adet armudu kurusun diye balkona koyduğumda bir baktım ki yerinde yeller esiyor.Küçük kuzum gidip gelip atıştırmış armutları:)))))Halbu ki balkona koymadan da sormuştum armut yermisin diye :))))





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder