Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Ev Usulü Tavuk İskender (Tavuk Döner)

Tavuk kıymasından köfte harcı hazırladıktan sonra buzdolabı poşetini bıçakla açıp içine harcı yaydım.Rulo şekline getirip poşete sardıktan sonra buzdolabının dondurucu kısmın da donuncaya kadar beklettim.Buzluktan çıkarınca keskin bir bıçakla ince ince dilimledim.Baya soğuk bir iş:) 
Az sıvı yağı tavada kızdırıp tavuk dilimlerini ilave ettim.Kızarınca bi kenarda beklemeye aldım.Bu haliylede çok güzel oldu.Ama daha çok akşam yemeğine benzemesi için somun ekmeği hafifçe tavada kızarana kadar beklettikten  tabağa aldım sonra üzerini ezilmiş süzme yoğurtla kapladım.Onların üstüne tavuk dönerlerini yerleştirdim.En üstüne de tereyağlı salçası sosu ilave ettikten sonra servise hazır.Misafirlerim bayıldı. Siz de deneyin derim :)))
Kırmızı etten de güzel olacağına eminim.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder