Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Bu Gün Birşey Yapmasak



 

Puslu,yağmurlu bir gün.
Evden çıkmayı bırak diş doktorumdan aldığım randevuyu bile iptal ettirdim.Ben can sıkıntısından bunalırken bir de üstüne oğlum uyumayı sevmediğini söyleyip beni peşinden koşturuyor.
Dün yediği dondurmanın etkisiyle de ( o kadar çok istedi ki dayanamayıp verdim)boğazı şişmiş:( halsiz ama yine de o enerjiyi nerden buluyor bilmiyorum:) aslında onun yerine benim ayağa kalkacak mecalim bile yok ama  ;
annee! acıktımm
anneee! susadıım
annee!'' çizci plim'' aç 
annee !.....
diye bağırıp duran biraz sitem edince de anne bana neden kızıyosun diyen bi yumurcak olunca elden pek bişi gelmiyor.Şu iki satır yazıncaya kadar bile kaç defa kalktım pc nin başından.
Şuan da arka odalardan birinden sesini duyuyorum .Allah bilir nereleri karıştırıyor :)
anneeeeeee! ''gablet''(tablet bilgisayar) nerde vay vay kuşları oynıycammm....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder